اخبار فارکس و پادکست خبری فارکس کو

اخبار فارکس و اخبار مهم و تاثیر گذار بر بازار های مالی مشخصا از مهم ترین ابزار های تحلیلی برای تریدر ها هستند و ارزش و تاثیر گذاری آن در تحلیل های فاندامنتال بر هیچکس پوشیده نیست. 
دپارتمان خبر و رسانه شرکت بین المللی فارکس کو در ایران با ایجاد صفحه و پادکست خبری بازار های مالی تلاش کرده است در کنار شما مخاطبان و معامله گران باشد و در پاسخگویی به نیاز شما برای دسترسی به اخبار تاثیر گذار بر معاملات، در کنار شما باشد.

پادکست های روزانه فارکس کو

اخبار فارکس چست؟

اخبار فارکس در واقع رویدادها، اطلاعات و داده‌هایی هستند که می‌توانند تأثیر مستقیم یا غیرمستقیمی بر بازارهای مالی داشته باشد، مخصوصا بر روند قیمت ارزها. این اخبار می‌تواند موارد زیر را در برگیرد:

 

۱- اعلانات اقتصادی:

شامل اطلاعات مهمی از نظر اقتصادی  مثل نرخ بیکاری، نرخ رشد اقتصادی، تولید صنعتی و میزان مصرف ، تورم و غیره.

 

۲- تصریحات مقامات مالی و اقتصادی:

نظرات، سخنرانی ها و تصمیمات  مقامات اصلی اقتصادی و مالی از جمله رؤسای بانک‌های مرکزی، وزرای  و اقتصاد و مقامات تاثیر گذار دیگر.

 

۳- رویدادهای جهانی:

مانند تحولات سیاسی، جنگ‌ها، توافقات تجاری، تحریم‌ها، وقایع طبیعی و غیره که می‌توانند  بر روند بازارهای مالی تاثیر داشته باشند.

 

۴- داده‌های فنی:

تحلیل‌های فنی و تکنیکال از جمله شاخص های قیمتی، شاخص‌های فنی، و سیگنال‌های معاملاتی که ممکن است بر روی  قیمت‌ها تأثیر بگذارند.

 در مجموع اخبار فارکس می‌تواند به عنوان یکی از عوامل مهم در تصمیم‌گیری معامله‌گران در بازارهای مالی مورد توجه قرار گیرد، به همین دلیل پیگیری و تفسیر این اخبار برای معامله‌گران بسیار مهم است.

 

چگونه میتوان از اخبار فارکس‌ در معاملات بهره برد؟

استفاده از اخبار فارکس یکی از ابزارهای تحلیلی  مهم برای تصمیم‌گیری در معاملات است . در ادامه چند راه برای بهره‌بردن از اخبار فارکس در معاملات را مرور میکنیم:

 

 ۱- پیش‌بینی تحولات بازار:

با دنبال کردن اخبار فارکس و توانایی تفسیر ان و همچنین تأثیرات مختلف اعلامیه‌ها و رویدادها، می‌توانید بهتر پیش‌بینی کنید که چگونه بازارهای مالی مختلف به این اتفاقات واکنش نشان خواهند داد.

 

۲- تصمیم‌گیری درباره‌ی زمان ورود و خروج:

اخبار فارکس می‌تواند به شما کمک کند تا زمان مناسب برای ورود یا خروج از یک معامله را به درستی تعیین کنید، به ویژه زمانی که اعلامیه‌های مهم و اتفاقات تاثیر گذار ممکن است بازارها را تحت تأثیر قرار دهند.

 

۳- استفاده از استراتژی‌های فاندامنتال:

برخی معامله‌گران از استراتژی‌هایی مبتنی بر اخبار (استراتژی فاندامنتال)استفاده می‌کنند که این عملکرد ها بیشتر شامل ورود یا خروج از معاملات در زمان اعلامیه‌ها و اتفاقات مهم می‌شوند.

 

۴- مدیریت ریسک بهتر:

با تفسیر اخبار فارکس، می‌توانید معاملات خود را به دور از ریسک‌های مختلفی که ممکن است در نتیجه تحولات بازار پیش آید، مدیریت کنید.

 

۵- تصمیم‌گیری درباره ابزار مالی:

اخبار فارکس می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که کدام بازار ها (مانند جفت ارزها، سهام، کالاها و …) در چه زمانی و به چه میزانی می‌توانند سود ده باشند.

 در این خصوص بسیار مهم است که معامله‌گران  از منابع معتبر و قابل اعتماد برای دریافت اخبار استفاده کنند و همچنین دانش تحلیل و تفسیر این اخبار را داشته باشند.

 

از چه منابعی می توان به اخبار فارکس دست یافت؟

انروزه برای دسترسی به اخبار فارکس، منابع مختلفی وجود دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر می‌شوند:

 

۱- سایت‌های خبری مالی:

وب‌سایت‌هایی مانند Bloomberg، Reuters، CNBC و Investing.com اخبار مالی و اقتصادی را پوشش می‌دهند و اطلاعات مربوط به بازارهای مالی را کامل و شفاف ارائه می‌کنند.

 

۲- سایت‌های وب‌سایت‌های بروکرها:

برخی از بروکرهای فارکس، اخبار و تحلیل‌های روز  بازار فارکس را در وب‌سایت‌های خود منتشر می‌کنند.  مانند برخی از معروف‌ترین بروکرها شامل FXCM، IG، Pepperstone و FXOPEN 

 

۳- پلتفرم‌های معاملاتی:

بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی مانند MetaTrader 4 و MetaTrader 5  نیز اخبار مربوط به بازار فارکس را منتشر میکنند. 

 

۴- شبکه‌های اجتماعی:

گاهی معامله‌گران و تحلیل‌گران مالی هم اخبار و تحلیل‌های مربوط به بازار فارکس را در شبکه‌های اجتماعی خود مانند Twitter و LinkedIn به اشتراک می‌گذارند.

 

۵- خبرنامه‌ها:

عضویت در مجلات فیزیکی و دیجیتال خبرنامه‌های مالی و اقتصادی معروف می‌تواند به شما کمک کند تا به اخبار به روز مربوط به بازار فارکس دسترسی پیدا کنید.

 

۶- خبر نامه های صوتی و پادکست های مالی

این گزینه یکی از مهم ترین منابع خبری فارکس است 

که به تفسیر های فاندامنتال برای معامله گران کمک میکند

مزیت پادکست ها و خبرنامه های صوتی از چند جهت قابل بهرمندیست:

اولا اینکه با در دسترس داشتن منابع صوتی و پادکست ها، معامله گران می تولنند با صرف زمان کمتری جهت پیکیری اخبار و در خین انجام سایر فعالیت های خود از اخبار مطلع شوند

و ثانیا می توانند از مزیت تفسیر خبر در پادکست ها بهرمند شوند و به این ترتیب ختی بدون داشتن مهارت اخبار فاندامنتال خواهند توانست از تاثیر اخبار فارکس بر بازار های مالی مطلع شوند و بهترین تصمیم‌گیری هارا در جهت سوددهی بیشتر داشته باشند.

 

بخش خبری فارکس کو با راه اندازی پادکست خبری فارکس کو هر روز اخبار تاثیر گذار مالی بر بازار را به شنوندگان ارائه میکند و با اطلاع رسانی این مهم که خبر ها بر کدام بخش بازار تاثیر گذار هستند همراه معامله گران در تصمیم گیری های سود ده است. 

 نهایتا اینکه با استفاده از این منبع و ترکیب آن با سایر منابع می‌توانید به صورت  دقیق تر و موثرتری اخبار فارکس را دنبال کرده و از آنها برای تحلیل بازار و بهترین تصمیم‌گیری ها در معاملات خود بهره ببرید.

شما می‌توانید به پادکست‌های خبری فارکس از طریق وب‌سایت ما یا پلتفرم‌های پخش پادکست معروف مانند Spotify، Apple Podcasts، و Google Podcasts دسترسی داشته باشید.

در پادکست‌های خبری فارکس، موضوعات متنوعی از جمله آخرین تحولات بازارهای مالی، تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال، رویدادهای اقتصادی بین‌المللی، و تأثیر آن‌ها بر بازار فارکس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تمام اخبار منتشر شده در وب‌سایت فارکس کو از منابع معتبر و قابل اعتمادی تأیید و منتشر می‌شود. تیم ما اخبار را با دقت بررسی کرده و اطمینان حاصل می‌کند که تنها اطلاعات دقیق و قابل اعتماد منتشر شود.

بله، شما می‌توانید در مورد محتوای پادکست‌های خبری فارکس نظرات و پیشنهادات خود را در پایین همین صفحه ارسال کرده و با دیگران درباره مطالب بحث کنید. ما از بازخوردهای شما بسیار استقبال می‌کنیم.

کاملا، شما می‌توانید به عضویت در خبرنامه فارکس کو بپیوندید تا از آخرین اخبار، تحلیل‌ها، و مطالب مفید درباره بازارهای مالی و فارکس مطلع شوید.

تماس با فارکس کو

تلفن تماس

021-91010730

ایمیل ما

info[@]forex-co.com

ساعات کاری

8:00 AM - 17:00 PM

Visit Us

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان!!

برای هماهنگی جلسه مشاوره تخصصی رایگان لطفا شماره تلفن خود را وارد کنید!